|
Telefon : |
(368) 416-1215 |
|
Belgegeçer : |
|
|
Eposta |
Göndermek için tıklayınız |
|
WEB |
https://duraganihl.meb.k12.tr |
|
Adres : |
Merkez Mahallesi Yavuz Selim Caddesi No 4 Durağan/SİNOP |
|
VİZYON : |
Türk Milli Eğitiminin genel amaçları ve temel ilkeleri doğrultusunda; idealini ve heyecanını yaşayan bilgi, beceri, tutum ve davranışlarıyla topluma örnek olabilecek bireyler yetiştirmektir. |
|
MİSYON : |
Öğrencilerimizin özgüven ve sorumluluk duygularının geliştirildiği, kendini geliştirmelerine fırsat tanıyan çağdaş bir eğitim öğretim ortamı sağlayarak okulumuzu "MODEL OKUL" yapmaktır. |
|
BAŞARILAR : |
2011-2012 ÖĞRETİM YILI ARAPÇA ŞİİR YARIŞMASI İL BİRİNCİLİĞİ
2012-2013 ÖĞRETİM YILI ARAPÇA BİLGİ YARIŞMASI İL BİRİNCİLİĞİ
2014-2015-2016 ARAPÇA BİLGİ YARIŞMASI İL BİRİNCİLİĞİ
2016 29 EKİM CUMHURİYET KOŞUSU İLÇE İKİNCİLİĞİ
2016 YILINDA 27 TANE 4 YILLIK FAKÜLTE
2017 LİSELERARASI ERKEK VOLEYBOL İLÇE BİRİNCİLİĞİ
2017 19 MAYIS GENÇLİK KOŞUSU İLÇE BİRİNCİLİĞİ
2017 LİSELERARASI MASA TENİSİ İLÇE İKİNCİLİĞİ
2018-2019 KUR’AN’I KERİM’İ YÜZÜNDEN OKUMA YARIŞMASINDA İL BİRİNCİLİĞİ
2019-2020 YILI EZAN OKUMA YARIŞMASI İL BİRİNCİLİĞİ
2021-2022 YILI EZAN OKUMA YARIŞMASI İL BİRİNCİLİĞİ |
Öğretmen :12
Öğrenci :70
Derslik :5
Çok Amaçlı Salon :1
Kütüphane :1
Kütüphane Kitap Sayısı :1700
Yatakhane Koğuşu :2
Yemekhane :1
Revir:1
Öğretim Şekli :NORMAL ÖĞRETİM FEN VE SOSYAL BİLİMLER
|
|
|
Saatler : |
08:10-15:50 |
|
Bağlantı : |
Fatih Projesi Fiber İnternet |
|
Yabancı Dil : |
ARAPÇA VE İNGİLİZCE |
|
Isınma : |
KALORİFER |
|
Servis : |
SERVİSLERLE DE ULAŞIM SAĞLANMAKTADIR |
|
Ulaşım : |
|
|
Yerleşim Yeri : |
MERKEZ MAHALLESİ YAVUZ SELİM CADDESİ NO:4 DURAĞAN/SİNOP |
|
İl /İlçe Merkezine Uzaklık : |
İLÇE MERKEZİNDEDİR |
|
Kontenjan Bilgileri : |
|
|
Taban-Tavan Puan Bilgileri : |
OKULUMUZA PUANSIZ ALIM YAPILMAKTADIR |
|
Sportif Etkinlikler : |
2020 YILINDA ARALIK AYINDA GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI TARAFINDAN SPOR TOTO´NUN DESTEKLERİYLE OKULUMUZA HALI SAHA YAPILMIŞTIR. |
|
Bilimsel Etkinlikler : |
|
|
Proje Çalışmaları : |
|
|
Yazdır : |
|